توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد
سرخط خبرها

از صدف بیوتی تا حسن ریوندی | درآمد عجیب میلیاردی شاخ های اینستاگرام + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۲۳۴۱
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
  • ۲
از صدف بیوتی تا حسن ریوندی | درآمد عجیب میلیاردی شاخ های اینستاگرام + فیلم
شاخ‌ های اینستاگرام و یوتیوب، چقدر از این شبکه‌های اجتماعی پول در می‌آوردند؟

به گزارش شهرآرانیوز، شاید ۱۰ سال پیش که در مارکت جهانی، شبکه اجتماعی تازه‌ای به نام اینستاگرام رونمایی شد، کمتر کسی تصور می‌کرد که این شبکه در فاصله زمانی کوتاه، گوی سبقت را از همتای خود فیس‌بوک وسایر اپلیکیشن‌های مجازی برباید و امروز به یکی از پرکاربرترین و البته مهم‌ترین قطب های سرمایه‌‌سازی در جهان بدل شود. حال چند سالی می‌شود که نسل تازه‌ای از افراد در کالبد عناوینی چون سلبریتی، بلاگر، اینفلوئنسر، واینر، اینستاگرامر و ... جا خوش کرده و با پیروی از سرخط جهانی در حوزه‌های مختلفی مانند جهان‌گردی، غذا، مد، طنز، ورزش و …به بیان دیدگاه‌ها و عقاید خود به طور مستقیم می‌پردازند  و به خاطر داشتن تعداد دنبال‌کنندگان بالا، منبع معتبری برای تبلیغات کالاها و محصولات برندهای تجاری محسوب می‌شوند. 

میلیاردرهای اینستاگرامی

بر اساس تعداد دنبال‌کننده و بازدید، برآورد می‌شود که در میان اینفلوئنسرها یا بلاگرهای ایرانی، صدف بیوتی ماهی ۱۲ میلیارد تومان، اِمِل ایجاد ماهی ۱۰ میلیارد تومان، الناز گلرخ ماهی ۷ میلیارد تومان، سرنا امینی ماهی ۶ میلیارد تومان، حسن ریوندی ماهی ۴ میلیارد تومان، مستر تستر ماهی ۲ میلیارد تومان و شقایق محمودی ماهی ۱ میلیارد تومان به صورت تقریبی درآمد داشته باشند. تعرفه تبلیغات این چهره‌ها برای هر استوری بین ۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان است! حال آنکه بسیاری از چهره های اینستاگرامی پس از اخبار منتشر شده پیرامون فیلترینگ اینستاگرام بسیاری از دنبال‌کنندگان خود را به یوتیوب دعوت کرده و منبع درآمدی جداگانه در آنجا نیز ایجاد کرده‌اند.

این یک دنیای شیشه‌ای است!

حال این عناوین گاه توخالی که درست مقابل دیدگان یک نسل، از دنیای شیشه‌ای خود به دنبال کنندگانشان که گاه برای آن‌ها بیشتر به صفرهای یک اسکناس شباهت دارند، لبخند می‌‌زنند، جملات اتو کشیده تحویل می‌دهند، برای همراهی از آنان تشکر می‌کنند ،به واسطه هر چند تگ، منشن، لایک یا کامنت برایشان هدیه در نظر می‌گیرند(هدیه‌ای که اسپانسر تقدیم می‌کند)، گاه به ضرورت یک موقعیت رنگِ پروفایلشان را سبز، بنفش یا نارنجی می‌کنند، امروز حامی فلان کمپین و فردا منتقد به مدیریت در کشور می‌شوند، گاه همگام با مردم  به فیلترینگ می‌تازند و گاه به دولتی که در زمان انتخابات برایش سینه چاک کرده بودند، به خاطر قیمت ارز، نقض برجام، گرانی و ... به تندی انتقاد می‌کنند. غافل از اینکه این دنیای شیشه‌ای هرچه باشد شیشه است و امکان دارد ناگهان بشکند و خرده‌هایش تیغ بر شاهرگ شهرت باد آوردشان شود!

منبع: فراز دیلی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
علی
United States of America
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
1
سلام بودن مقدمه واقعا در جامعه ما یک نفر با انواع چهره در اینستاگرم باید 12 میلیارد درآمد داشت باشد چه زحمتی این خانم کشیده چه عرقی ریخته واقعا چه کرده چرا ما مردم اینقدر ساده و خام هستیم که یک نفره باید اینقدر درآمد داشت باشد اونم با این اقتصاد که خراب است واقعا انصاف است قضاوت با شما
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
0
واقعا همینطوره مرسی از این گزارش خوبتون..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->